Friday, January 29, 2010

HAMMIEHEARTWORK giveaway : 1 year!

Saya memang suka apa-apa yang berkaitan art & craft. Boleh jadi rambang mata dan rambang hati dibuatnya.

hihi

dan kali ni saya berdebar-debar dan juling mata, teringin nak menang giveaway HAMMIEHEARTWORK ni, sempena 1st year blogging and crafting (heee tak pasti, tengok hasil-hasil hammieheartwork yang cantik-cantik ni, rasanya dah crafting, mesti more than 1 year dah kot)


Tengok apa yang bakal pemenang terima :

Ada 2 set untuk 2 pemenang yang akan diumumkan pada 2.2.2010


Cantik kannnnnn~

saya nak. saya mahu. saya ingin. dan saya perlukannya.
hehee harap-harap ada la rezeki menang plz :)

So untuk menang, senang je :
.write a comment on this post along with ur name, blog link and email addressand tell ur frens about this giveaway on ur blog rite after u read this post! easy peasy rite?! [^_^]


okay, selamat mencuba.
nak menang.nak menang.nak menang.
hihi

No comments:

Post a Comment