Saturday, March 13, 2010

kad (63) - cuppy-fly

Minggu lepas agak sibuk, Isnin sampai Khamis pergi ke Kuching, Sarawak.
Then Jumaat, drive ke Melaka pula ada hal sikit.
Dan hari ini, pergi majlis akad nikah ex-schoolmate saya di Banting. Baru balik ni :)
p/s: Selamat Pengantin Baru Emaa~

Tapi, alhamdulillah...masih sempat nak curi-curi masa siapkan beberapa order untuk buat kad dateline minggu ni.
\(^_^)/


okay, jom tengok kad ni.
heheee cupcake butterfly = cuppyfly ^^
Nurul order kad ada butterfly dan cupcake untuk kawannya, MASS yang sambut hari jadinya hari ini.
dan Nurul minta saya pos terus dan sampai pada Mass 13Mac . alright,no problem dear.

Happy Birthday Mass, May Allah bless u.



Nurul nak kad kaler hijau, pink dan purple.
tapi saya tambah lagi kaler hitam dan kuning sebagai penyeri :)


Belah dalam, harap suka la ye (",)

2 comments:

  1. hehe.comel2.good job zliah.bila lg nk dpt kad free ni?hehe

    ReplyDelete
  2. hihihi.. TQ belalang studio. apa-apa pun saya sangat admire ur work!!! class gituuuu.

    ermm alaahai lately saya sangat bz sebenarnya :( :( :( :(
    tak dapat laa nk bagi kad free ni. teringin gak nak bagi lagi sebenarnya (^_^)

    tunggu end of May atau June onwards la kot baru tak bz.. hihi

    btw, pak belalang bila nak wat kad lagi???

    ReplyDelete