Saturday, September 24, 2011

(160) - hwangbo-angel


Frame ini ditempah khas untuk hwangbo (artis korea) sempena birthday dia bulan lepas (^_^)

he he he, sebelum ni saya tak pernah tahu/kenal hwangbo ni :p
Tapi since saya kena buat frame ni, so saya kenalah kenal/tahu siapa hwangbo ni.

Hwangbo ni ramaaai peminat, hampir seluruh dunia. Tak percaya, tengok dekat peta dalam frame tu.. Setiap tempat yg ada bendera tu, ada peminat hwangbo.

Rough idea frame ni datang dari peminat setia Hwangbo, Cik Tim(yg menempah tu).
Amacam? cantik tak??
hehee^^

Frame ni besarrr.
Cik Tim pergi hantar sendiri frame ni dekat hwangbo kat Korea tu haaa (mmg peminat no1! sampai sanggup dia pergi ke korea untuk celebrate birthday artis kesayangannya). I wonder mcm mana dia bawa frame ni, rasa tak muat masuk luggage tu :p
Takpe, apa-apa pun, nak seribu daya kan?
(^_^)


Saya sangat happyyyyyyyyyyy sebab hwangbo pilih frame yang saya buat ni sebagai THE MOST FAVOURITE GIFT masa event birthday celebration dia aritu!
(^______^)
tersenyum sampai ke telinga bila saya dapat tau ni.hihi!


p/s : ni kali kedua hasil kerja saya sampai ke korea:)
sebelum ni, yang pertama : kad untuk team 1N2D.
Ada yg ketiga hasil kerja saya sampai ke artis korea juga bulan lepas, nak tau siapa, dan apa produknya?
Tungguuuuuuuuu~
(^_^)


Kalau ada siapa2 berminat nak hadiahkan handmade / special gift atau kad ke atau apa-apa sahaja kepada orang - orang istimewa/ tersayang, boleh contact saya di zliahs@gmail.com atau www.facebook.com/handmade.by.zliah
atau, bole sms/call 013-6284991.

Thanks!

No comments:

Post a Comment