Monday, June 11, 2012

Rest if you must, but don't quit.

Rutin harian memang sibuk, ditambah lagi dengan kesibukan membuat tempahan membuatkan saya rasa nak bercuti, cuti yang panjang sikit daripada biasa.








Kat sini saya nak buat pengumuman :
Saya akan bercuti selama 2 minggu bermula esok (11/6/2012).

[Kata orang,,,,Rest if you must, but don't quit kan :)]

Sila tinggalkan pesanan/pertanyaan anda di zliahs@gmail.com / PM saya di FB ya.
Kalau dapat internet, insyaAllah saya akan membalasnya. Tapi kalau tak dapat reply dalam masa yang cepat, saya minta maaaaaf banyak-banyak ya.

Doakan saya selamat pergi dan selamat sampai.

Sekian, terima kasih.

2 comments:

  1. Salam, jom sponsor ga nk x? Bnyk kelebihn yg boleh diperoleh oleh sponsor. Klu nk gtw di cbox ataupun emel ke wawa_choclurve95@yahoo.com tq

    ReplyDelete