Friday, April 8, 2011

(124) -Signboard Airplane Display

Now everyone can fly~

Bila pertama kali saya tengok model kapal terbang ni depan mata, dalam hati terjerit-jerit 'wahhh cantiknyaaaa!' *ok fine mungkin gambar nampak kurang menarik, tapi yang real memang cantik ok*

***
Masuk mode berangan jap.

Seronoknya laaaa kalau dapat travel satu dunia! Pergi Haji, pergi Paris, UK, NewZealand dan lain-lain.

Beli sebijik dua model kapal terbang, lepastu minta doraemon gunakan lampu ajaib dia, sama ada minta doraemon suluh saya untuk kecilkan saiz saya, atau besarkan saiz kapal terbang tu.supaya saya bole masuk dalam kapal terbang tu, atau kapal terbang tu boleh muatkan saya masuk ke dalamnya =))
Lepas tu terbanggggg merentas awan biru, pergi mana-mana je saya nak pergi.
[ish terlebih sangat baca komik doraemon ni ;p]


Ok dah cukup-cukup lah tu, masuk balik ke alam realiti.
***

Mana la ada doraemon yang powerful dekat dunia ni. Yang ada hanya Allah yang Maha Berkuasa :)



Tak boleh terbang, tkpelah.. buat perhiasan pun cantik!
Letak dekat meja ofis ke, dashboard kereta ke, dekat rumah ke.. cantik :)

Nak bagi sebagai present pun bagus :)
Ada saiz kecil, ada juga yang besar,,,


Model kapal terbang ni diperbuat dari metal tau, bukannya plastik. Jadi dia agak berat sikit. Dan sangat detail. Tak percaya?

nak cuba pegang??
heee bole2.
Tapi kena datang ke booth Airplane display dekat The Street The Curve :)
Ada setiap weekend kat sana, dari pagi sampai malam.

Ok, panjang pula cerita kat atas.

Point sebenarnya ialah, sebenarnya,saya tolong buatkan signboard utk airplane display ni:
sekali gus tolong promote skali.hihi!

Yep, nak yang simple je (",)
dan bos airplane display kata taknak kaler pink. kalau ikutkan hati saya, saya buat kaler hitam pink. HAHA! :p

Minggu lepas dapat booth khemah kaler oren, jadi semua kat bawah khemah pun nampak ke-oren-orenan =p

Jumpa di The Street The Curve weekend ni, dan seterus2nya!
(Kalau tiba-tiba terjumpa saya, boleh la claim kalau nak kad free 1. No problemmmm. Itu pun kalau saya ada kat sana.eh, tapi korang kenal ke saya? hahaha)

No comments:

Post a Comment