Sunday, April 17, 2011

(127) - frame yang tersangat cuteeee!

Memperkenalkan produk baru Zliah ~

jeng jeng jeng.

FRAME comel (^_^)

(p/s: Many thanksssss to pijah (ex housemate saya kat Melaka dulu) sbb bagi idea n order frame yg sangat cutee ni. Pijah nak frame yang colorful dan comel mcm di alam fantasi.haha.Katanya nak letak dekat hantaran masa wedding dia bulan 6 nanti.)

So inilah hasilnyaaaa~
totally handmade frame!
untuk 9 dulang hantaran.
\(^_^)/

So sekarang dah bukan Zliah Card je.
Tapi dah berkembang daripada card ke frame, ke guest book (coming soon!) dan mungkin dalam perancangan ada juga produk lain :)

Terima kasih atas sokongan anda semua.


Boleh la tengok frame ni satu per satu, handmade with love gitu :)

1) kumbang mencari bunga


2) You hold the key to my heart!

3) lover bird?


4) Selamat pengantin baru, forever love!


5) You're my honeybee~
(hehee inspired by Zee Avi)


6) aha yg ni nak bagi nama apa ye? plan asal saya nak buat couple main layang-layang dekat taman tapi tak jadi, so main tarik-tali lovelove je la :p

7) Mr & Mrs Smith.


8) yummyy kek tiga tingkat!


Okay yang ni contoh bila dah letak gambar:

9) You & Me.. just married!


Nak tau mcm mana stand dekat belakang frame ni?
saya buat mcm ni :

Semua frame ni dah selamat sampai di tangan Pijah.
Harap Pijah suka (^_^)
kalau tak suka bole pulangkan balik dekat saya sebab saya suka :p
btw pijah, selamat buat preparation untuk wedding!

Kalau ada siapa-siapa suka frame ni, bole laaa order daripada saya.
Sesuai utk birthday present, untuk diri sendiri dan cantik juga dibuat hiasan di rumah mahupun tempat kerja :)

Sebarang pertanyaan/ tempahan, boleh email ke zliahs@gmail.com ye.

ok thanks!

5 comments:

  1. thanks crafty diva :) frame ni kecik je sbb kwn saya tak nak besar nanti overshadow hantaran. hehe frame tu besar saiz gambar A3. so ruangan untuk letak gambar dia kecik je la (lebih kurang half size gambar A3- tatau apa saiz dia)
    hehe

    ReplyDelete